poniedziałek, 21 stycznia 2013

kosmos

Kiedy z dnia na dzień robi się coraz zimniej, a warunki pogodowe nie sprzyjają spacerom a co dopiero pozowaniu do zdjęć mój blog cierpi.Właściwie i tak posty dodaję sporadycznie bo najnormalniej w świecie mi się nie chce (taaak wiem jestem okropna).Na zdjęciach widzicie mnie w legginsach galaxy kupionych na allegro marki "brzozowska",bordowej ramonesce z H&M połączonej ze zwykłą czarną koszulką bez zbędnych urozmaiceń i z fioletową torebką, którą uwielbiam za te frędzle.Do tego buty z Sequin Shoes ozdobione ćwiekami po bokach.Na głowie jak zwykle zmiana,rudość(jak zwykle na zimę) i domowej roboty ombre, które przyznam że wyszło lepiej niż jak robiłam u fryzjerki dawno temu.Na dole wklejam kilka zajawek muzycznych. Enjoy :) 









2 komentarze:

If you like this post, write a comment