czwartek, 31 maja 2012

NEON xoxo

Prosty look z neonowym elementem - zieloną torebką i jeansową kurtką , którą trochę przerobiłam . Zrobiłam kilka przetarć , dziur , z tyłu umieściłam napis a z przodu na kieszonkach - krzyże namalowane markerem do tkanin . 
Długi czas zwlekałam z postem ale kompletnie nie miałam na to czasu . Dużo zmian zachodzi w moim życiu - niebawem przeprowadzka do nowego mieszkania . Przyszłe weekendy razem z tatą będę poświęcała na umeblowanie i pomalowanie mojego przyszłego pokoju . Już nie mogę się doczekać .Podobno zmiany są dobre .
Post poszedł trochę bardziej w stronę życia prywatnego niż przemyśleń na temat ubrań . Ostatnimi czasy nie kupiłam nic konkretnego . Kilka szmatek z lumpeksów to wszystko na co sobie pozwoliłam .Nadal poszukuję wielu inspiracji w sieci , zbieram pieniążki i szykuję się na jakieś większe zakupy .



moja nowa zabawka- aparat analogowy.pstrykam artystyczne fotki , zobaczymy niebawem co z tego wyjdzie .

6 komentarzy:

If you like this post, write a comment