środa, 7 marca 2012

Tiger

Nic nie sprawia mi takiej przyjemności jak stworzenie własnoręcznie czegoś oryginalnego . Takie są właśnie moje szorty , które zrobiłam z jeansów kupionych za 10 zł .Teraz są zwykłymi , poszarpanymi na dole spodenkami z wysokim stanem , które z czasem będę modyfikować dodają np. ćwieki .
Pewnie jak każdy z Was nie mogę doczekać się wiosny . Tęsknię za pastelami , cienkimi kolorowymi rajstopami i balerinami . Wraz ze zbliżającą się zmianą pogody na bardziej korzystną planuję zakup dwóch par butów . Pierwsze to będą Vansy , klasyczne , czarne z białą nitką , które świetnie będą wyglądały z szortami i luźną bluzką z nadrukiem .Następnymi butami , których zakup planuję to loafersy z ćwiekami  , które są po bardzo korzystnej cenie do zakupienia w sklepie internetowym www.sequinshoes.pl . Połączyłabym je z delikatną sukienką i ramoneską . Tymczasem pokazuję Wam zdjęcia dzisiejszej stylizacji . Miałam na sobie szorty D.I.Y. , bluzkę z Friday's project , sweter i parkę z sh . Enjoy !






3 komentarze:

  1. Podoba mi sie wszystko oprocz butow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, chyba zostanę wielbicielką Twoich t-shirtów ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. ta parka jest z sh?! wow
    ojejku dziękuję, no ty też i w dodatku masz świetną figurę :)))

    OdpowiedzUsuń

If you like this post, write a comment