sobota, 17 marca 2012

mama , we all go to hell

Od samego rana biegałam po lumpeksach w poszukiwaniu jeansów do przerobienia na szorty . Kupiłam aż 3 pary , spódniczkę i zwykłą bawełnianą koszulkę do przerobienia w textilu . Motyw czaszki na koszulkach jest dla mnie ponadczasowy . W połączeniu ze spódniczką w szkocką kratkę daje trochę punkowy efekt . Do tego założyłam luźny sweter , rajstopy z zakolanówkami i czarne botki które przetrwały wyjazdy na konie i calutką zimę na balkonie . ENJOY







koszulka-D.I.Y. , sweter , spódniczka - second hand , rajstopy -allegro , buty - butik <lol>

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się wszystko oprocz spodnicy w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja:) nie w moim stylu ale podoba mi się.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ fantastyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo konkretne i charakterystyczne wyczucie :) Masz wyobraźnię :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakich second handach w Iławie kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami kopciuszek ale mają drogo i ciągle to samo , cto i ten naprzeciwko carrefoura - mają dobre ceny a w środy -70% na bluzki i sukienki hahah

      Usuń
  6. anonimowy wyżej- panna nie raczy Ci odpowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń

If you like this post, write a comment