piątek, 10 lutego 2012

same shit , different day

Przepraszam , że tak długo zwlekałam z nowym postem . To przez tą okropną pogodę , po powrocie ze szkoły nie mam kompletnie ochoty na spacery . Nie wiem czy Wy też tak macie , ale mi zawsze zimą przypominają się stare letnie ubrania , które wyciągam i przy temperaturze -15 stopni paraduję w zwiewnej sukience w kwiatki . Kurtkę , w której jestem na zdjęciach dostałam rok temu kiedy jechałam na narty w Dolomity . Jest zdecydowanie najchętniej noszoną kurtką .Nie lubię nosić puchowych kurtek , w których czuję się jak bałwan a moje ruchy są ograniczone . Wielka dziura w spodniach na kolanie zrobiła się sama ! Nie jest o dziwno po żadnej wywrotce. W miejscach gdzie materiał bym mocno potraktowany wybielaczem zrobiły się przetarcia i po trzech miesiącach od zakupu powstała gigantyczna dziura . Zimą ,  koszule w kratkę połączone z luźnymi wełnianymi cardiganami i obcisłymi jeansami są dla mnie hitem . 
enjoy





koszula - Diverse , jeansy - H&M , kurtka - Spider , rękawice - Quicksilver 

1 komentarz:

If you like this post, write a comment