piątek, 14 października 2011

Dzisiejszy dzień kończę bardzo pozytywnie ! Kilka dni temu zapłaciłam za kupione buty na ebayu a dzisiaj są już w domu, godnie stoją w kartonie na środku mojego łóżka .  Co jakiś czas zerkam na nie , by upewnić się , że jeszcze tam stoją w bezpiecznej odległości od mojego kota , który nie pogardziłby zabawą  nową parą butów , które mają takie fajne wiszące sznurowadła .Dodaję zdjęcia stylizacji z moimi ulubionymi legginsami kupionymi w H&M . Jutro rano jadę do Warszawy i może uda mi się pojechać na małe zakupy . :)


legginsy-H&M
kurtka-Bershka
bluza-River Island
torba-H&M
my new shoes <3


Pozdrawiamy,
Jullie&Michelle

8 komentarzy:

  1. Ślicznie ;*
    A w butach się zakochałam!
    xo.

    http://life-lanes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) Leginsy są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda na Tobie ta stylizacja:) dla mnie wzór spodni zbyt odważny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej! Jak znalazłaś te buty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty
    dasz linka ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy super, a kolor butów piękny

    OdpowiedzUsuń

If you like this post, write a comment