niedziela, 18 września 2011

Sometimes i wanna disappear

Po generalnych porządkach w moich szafkach stwierdziłam , że brakuje mi ubrań na jesień i zimę . Zdecydowanie w przeciągu kilku przyszłych tygodni powinnam wybrać się na zakupy i odwiedzić tatę w Warszawie .Robiąc zdjęcia do tej stylizacji pogoda była jeszcze całkiem przyjazna . Teraz już rzadziej pojawia się słońce .Czasami mam ochotę założyć sweter i obwinąć szyję ciepłym szalikiem .Jestem zmarźlakiem więc niedługo tak będzie :)

+ Teraz możecie polubić naszego bloga na facebooku ! wystarczy kliknąć TU :)





Dodaj napis
buty-H&M , sweter-Camaieu
Pozdrawiamy ,
Jullie&Michelle

12 komentarzy:

  1. Ja też już wyciągam grube swetry/poncho i zaniedługo szaliki. Zmarzluchem zrobiłam się po utracie kilku kilo więc poszukuję pilnie futra żeby koszmar minionej zimy gdy mimo płaszcza i 5 sweterków się trzęsłam nie powrócił :D
    Super stylizacja uwielbiam casualowe połączenia kardigan+sukienka :)
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładną twarz :) co do swetrów, to ja już cichutko marzę o jesieni <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ;) Lubię ubrania z flagą anglii. I fajnie połączyłaś to z tym długim swetrem.
    xoxo.

    http://respectmystyle.blogspot.com
    http://respectmystyle.blogspot.com
    http://respectmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka genialna! A jesienne zakupy to bardzo dobry pomysł, na pewno też się na nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo super! Ja właśnie poluję na zimowe swetry i Twój bardzo mi się podoba:) i też właśnie stwierdziłam, że w mojej szafie bieda jeśli chodzi o jesienno-zimowe ubrania. Czas na zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czym robisz te kreski ?
    jakiej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ukochane buty♥ mało kto wierzy w to, że są naprawdę wygodne! Cudowne zdjęcia:)

    zapraszam do siebie:)
    www.sweetsandthebutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=22221 tym robię kreski , POLECAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

If you like this post, write a comment