poniedziałek, 15 sierpnia 2011

miód malina !

Ostatnio pogoda płata nam figle . Jednego dnia jest upał i świeci słońce a drugiego ukrywa się za stertą szarych chmur a temperatura spada poniżej 25 stopni . Taki widok jest przytłaczający . Człowiek ma ochotę siedzieć w swoim ciepłym domku i kompletnie nic nie robić .Ostatni tydzień spędziłam w Krakowie . Spacerowałam po starówce , piękne miejsce . Razem z mamą wstąpiłyśmy do restauracji ,,miód malina" . Przechodząc obok wejścia przez okno zauważyłam piękny pastelowy ogródek . Od razu weszłyśmy i zakochałam się w tym miejscu . Dodaję kilka zdjęć .
Miłego oglądania ! :)



słodkości



cudowna książka - polecam wszystkim !

Pozdrawiamy ,
Jullie&Michelle

5 komentarzy:

  1. jakie cudne zdjęcia.!! narobiłyście mi apetytu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, macie świetnego bloga! Może mówię to nieobiektywnie, bo sama prowadzę bloga z przyjaciółką i wiem, że to podwójnie ciężka robota;p Strasznie podoba mi się stylizacja z jednej z poprzednich notek z groszkową koszulą i zamszowymi legginsami- sama mam takie same:D

    Pozdrawiam i życzę powodzenia;)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. miod i malina to rzeczywiscie jedno z lepszych miejsc na obiad w Krakowie.
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :) fajny blog, podobają mi się stylizacje! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

If you like this post, write a comment