czwartek, 25 sierpnia 2011

kitty

Cześć wszystkim ! Jestem padnięta po kilku intensywnie spędzonych dniach i nadal nie mogę ich odespać , więc jutro rano wybywam na mały ,,urlop"  na kilka dni . Wielkimi krokami zbliża się koniec wakacji . Pogoda jest taka nijaka . Ciepło , duszno i bardzo pochmurno . Sama nie wiem jak wtedy mam się ubierać . Dzisiaj założyłam jeansowe szorty i militarny zielony sweter zapinany na złote guziki.Wczoraj kupiłam nowe baleriny , które należą do mojego ulubionego rodzaju obuwia.Są wygodne a przy tym bardzo dziewczęce . Pochwalę się nimi w najbliższym czasie a tymczasem dodaję zdjęcia stylizacji sprzed kilku dni :)


sukienka-new look pierścionek-glitter pasek ,torba i kita - H&M


Pozdrawiamy ,
Jullie&Michelle

20 komentarzy:

  1. troche opis nie pasuje do zdjęć hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor sukienki;d
    www.seniorinapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka ma cudowny kolor.! i genialnie wyglądasz w kocich okularach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. nice dress!

    http://cappuccinowithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy pisze...

    troche opis nie pasuje do zdjęć hehe

    czytanie ze zrozumieniem się kłania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten outfit!
    Zakochałam się ;*
    xoxo.

    http://respectmystyle.blogspot.com
    http://respectmystyle.blogspot.com
    http://respectmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wygladasz :)
    zapraszam do mnie !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka i świetne okulary! Nic dodać nic ująć:)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :)
    Do twarzy Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze są te warkoczyki i bardzo fajnie pasują Ci takie okulary:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow. Jesteście rewelacyjne!<3
    Dodaję do moich ulubionych obserwowanych!
    Zapraszam również do mnie gdzie znajdziecie konkurs :)

    www.gneshka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna sukienka, a poza tym masz bardzo ciekawe okulary:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajna sukienka, ma śliczny kolor. :)
    Zapraszam do mnie. Aktualnie trwa konkurs. Tak więc zapraszam jeszcze raz.

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zdjęcia i blog :) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    www.nude-couture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny set, jednak mam prośbę - mogłybyście częściej dodawać posty ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie jest te miejsce ?
    ; )

    OdpowiedzUsuń

If you like this post, write a comment