poniedziałek, 22 sierpnia 2011

b&w


Wakacje powoli zbliżają się ku końcowi i jesień zbliża się wielkimi krokami. Chociaż jeszcze nie zdążyłam się nacieszyć długimi, ciepłymi letnimi dniami nie mogę się doczekać, żeby włożyć na siebie coś z jesiennych kolekcji. W tym sezonie na wybiegach królują mocne i dojrzałe kolory, takie, które będą przypominały nam lato(butelkowa zieleń, akwamaryna i oranż). Projektanci polubili zabawę fakturami (łączenie delikatnych materiałów z tymi mocniejszymi). Z wybiegów nie schodzi również ponadczasowa skóra. Jak zwykle na jesień przodziejemy się w stroje przypominające styl retro. Także zachęcam do przeszukania szaf mamy czy babci :) Ale pamiętajmy, że moda to tylko zabawa i nie należy jej brać dosłownie.










sukienka- H&M
koszula- Stradivarius,DIY
rajstopy- River Island
biżuteria- Glitter, H&M
    torebka+zawieszka- H&M
buty- Vagabond
Pozdrawiamy, 
Jullie&Michelle                                     

4 komentarze:

  1. Cudnie ;*
    Sukienka mnie urzekła!
    xoxo.

    http://respectmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny outfit, sukienka mi się podoba :) Ja też już nie mogę się doczekać jesiennych kolekcji... ale ze wszystkimi fashionistkami już tak jest, wyczekujesz lata a już od sierpnia widząc nowe kolekcje pragniesz jesieni, moda jest zawsze to przodu o sezon:D
    xoxo
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka, fajna, prosta. Podoba mi się. Ogólnie fajny outfit :)

    Nowy post, zapraszam jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uśmiechnij się, a nie tylko "dzióbki" strzelasz ;):) za to włosy świetne.

    OdpowiedzUsuń

If you like this post, write a comment