piątek, 29 lipca 2011

Groszki

Siedzę i przesłuchuję piosenki Beyoncé z jej najnowszej płyty  ''4 ". Jestem zachwycona jej talentem oraz urodą . Pogoda jest okropna, pada deszcz a temperatura spada poniżej 20 stopni. W takie dni nie chce się nic robić. Ja spędzam je oglądają filmy. Wczoraj razem z Michaliną obejrzałyśmy ''Amelię''. Szczerze mogę polecić ten film. Jest bardzo klimatyczny a Audrey Tautou wygląda prześlicznie. Za tydzień szykują się jakieś zakupy w Krakowie. Oszczędności mam nie za wiele więc liczę, że znajdę coś ciekawego na przecenach.
Dodaję kilka zdjęć zrobionych przedwczoraj. Od jakiegoś czasu chodziłam bo sklepach szukając koszuli w stylu retro. Wreszcie udało mi się taką kupić. Ma delikatny kremowy kolor i zaokrąglony kołnierzyk. Założyłam do niej spodenki w groszki kupione w New Yorkerze. Bardzo je lubię ponieważ nie krępują ruchów a wyglądają jak spódniczka.




bluzka-sh , spodenki-New Yorker  

Pozdrawiamy, 
Jullie&Michelle

12 komentarzy:

  1. prześliczna stylizacja! taka dziewczęca :) A co do płyty również jestem jej zwolenniczką Genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja, trochę vintage, taka delikatna :)
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie :)/górska

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzka ;)
    zapraszam do siebie http://www.blogger.com/manage-blogs-following.g

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne obie jesteście i macie świetne poczucie stylu! blog dodaje do ulubionych, bo będę wpadać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś, a stylizacja w moim klimacie bardzo!
    podoba mi się Wasz blog(:

    OdpowiedzUsuń
  7. http://mojstyl20.blogspot.com/ slicznie ubrana :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja, do tego strasznie podoba mi sie Twoj makijaz na wszystkich zdjeciach, a tutaj dodatkowo boski odcien koloru paznokci:)

    widzialam ze zamiescilas swoja stylizacje na zeberkach- codziennie od lat juz chyba, tam wchodze, ostatnio ciagle ogladam outfity uzytkowniczek i napisze Ci jedno- tylko przypadkiem sie tym nie przejmuj;) na ogol to co tam sie dzieje, to horror- wszyscy chca zmieszac z blotem tego kto zamieszcza stylizacje i nawzajem sie w tym przebijaja.
    mi sie bardzo stylizacja podobala z zeberek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i pliiis napisz gdzie kupilas lancuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie łańcuszek cudny :))http://milutkoomodzie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. michalinowy łańcuszek , kupiony chyba w H&M .
    dziękuję za ten przemiły komentarz , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog :_
    zapraszma do siebie:ww.daajaa.blogspot.com
    dodaje do obserw

    OdpowiedzUsuń

If you like this post, write a comment