piątek, 29 lipca 2011

Born this way

Dzisiaj przedstawiam Wam stylizację sprzed tygodnia. Osobiście jestem fanką właśnie takiego stylu. Nie wiem, jak fachowo go nazwać. Chodzi mi o taki delikatny punk, glam rock...
 Miałam na sobie t-shirt kupiony w Hiszpanii, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Legginsy Gatty, dżinsową koszulę z Levi's'a i buty znalezione w piwnicy Julii.





                                T-shirt- Alcott
                                koszula- Levi's                      
                                 legginsy- Gatta
                                buty- vintage
Pozdrawiamy, 
Jullie&Michelle

11 komentarzy:

  1. świetny look.! idealnie dobrałaś dodatki :D zakochałam się w t-shircie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja i sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://mojstyl20.blogspot.com/ zapraszam do mnie !! masz super bloga bede odwiedzać sliczny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "wszechobecnaameryka" jest irytująca, jednak ten t-shirt jest jednym z nielicznych wyjątków dot. tej tezy. frędzelki są fajne, to na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu dziewczyny trafiłam tu przez zeberke, musze wam przysłodzic, bo jesteście obydwie przepiękne!
    drugie, trzecie zdęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie wyglądasz!! świetna stylizacja :) a strona super się zapowiada bo obie piękne i zdolne :) będę zaglądać wiec daje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Więcej uśmiechu dziewczęta. Jesteście przeurocze, ale jakieś takie smutne.

    pozdrawiam

    I.
    http://szabeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że autorki bloga oczekują tylko pochlebnych komentarzy, żenada

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ciekawie ; ) bede zagladac
    http://milutkoomodzie.blog.onet.pl/ zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie komentarze czytamy więc spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń

If you like this post, write a comment